niedziela, 26 lutego 2023

Tyle czasu próbowałam budować schody do ciebie

grafika z pixabay.com

 


Tyle czasu próbowałam budować schody do ciebie.

Kiedy jednak myślałam, że jestem na miejscu

Potknęłam się o drobne zwątpienia.

Teraz spadam.

Lecę w dół i sama nie wiem kiedy

Roztrzaskam się o rzeczywistość.

To raczej pewne, że nie będziesz na mnie czekał na dole.

To raczej pewne, że nie złapiesz mnie w najbardziej bolesnej z chwil.

Teraz spadam.

Lecę w dół i sama nie wiem kiedy

Roztrzaskam się sama o siebie.


2 komentarze:

  1. Oj, fatalny stan bohatera romantycznego. Spada na dno. Ciekawostka ornitologiczna. Czasami dobrze spaść na samo dno i się potrzaskać, bo wtedy jest ogromna szansa na bycie szczęśliwym człowiekiem. Gdy człowiek jest na dnie ma dwa wyjścia. Zostać tam albo odbić się od dna i powędrować w stronę słońca. Ponoć w człowieku jest tak silna wola życia, że nawet wbrew sobie zaczyna walczyć by żyć. Genialny motywator jak dla mnie. Czytelnik naprawdę nieraz dziwacznie potrafi zinterpretować czyjeś słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poezji piękne jest to, że czytelnik zawsze dobrze interpretuje wiersz :D

      Usuń