niedziela, 7 maja 2023

Ile to już czasu minęło?

 

grafika z pixabay.com (autor: Stefan Keller)



Och, kochanie. Ile to już czasu minęło?

Od czasu gdy powtarzałeś, że wszystko będzie dobrze.

Od nocy gdy sklejałeś moje popękane ego.

Twoje sprawne palce składały mnie w całość:

Kawałek po kawałku (to takie żmudne zajęcie).

Och, kochanie. Ile to już czasu minęło?

Nie potrafię już odliczać czasu (to zbyt trudne dzisiaj)

Życie dzielę na wczoraj i jutro (dziś tak zgrabnie splotło się

Z nie zawsze spokojnym oddechem).

To twoje palce poskładały wszystko razem (to takie żmudne zajęcie).

 Och, kochanie. Ile to już czasu minęło?

Jeśli spytasz mnie dziś: „Co u mnie słychać?”

Pewnie odpowiem, że wszystko jak trzeba.

To twoje sprawne palce składały mnie w całość.

Choć już kilka razy zdarzyło mi się rozpaść jak dawniej.

 

Nie umiem posklejać się razem. Moje palce nie są takie sprawne.

Niestety.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz